Mátra

Mátra

2014. április 23., szerda

Tekertünk

Ma délután sikerült bekoptatni az új láncot és a racsnit,tekertünk egy jó negyvenest a Mátra alján.
Nekem kicsit erős volt,de iszonyatosan jólesett.

Istvánnal még kora délután találkoztam és rákérdezett a bringázunk délután történetre. Beszélgettünk már erről,viszont soha nem sikerült összehozni eddig a napig

1/2 5-kor találkozunk és gyorsan megbeszélünk egy Dorogháza-Ménkes,aztán át a hegyen Felsőlengyend felé útvonalat,kerülve az aszfaltot. A csevice forrásnál feltankoljuk a kulacsainkat és tekerünk Dorogháza felé,átgázolunk a Lengyendi-patakon,egyébként csontszáraz minden,helyenként ráz is rendesen.


Vasárnapi versenyre készül...

Áttekerünk Dorogházán,gyorsan elérjük Ménkest,jobbra fordulunk Lengyend felé,de nagyon sáros az út,nem akarjuk besározni a gépeket és húzós emelkedők is vannak,ezért 20 méter után fordulunk,új útvonalat találunk ki.
Irány Szuha,Mátralmás előtt pedig rátérünk a Bochidi erdészház felé vezető köves útra Szorospatak felé.

István sokszor megnyomja a tempót felfelé,jócskán elhúz,sokszor nem is látom,de fordul egyet és visszajön. Én meg jóformán folyamatosan tekerek,mennyire hiányzott már....


Bochidi út...,tartjuk a távolságot :)

Beszélgetünk is néha erről-arról,gyönyörű helyeken tekerünk,vagyis bringázunk és ez a lényeg. Kimozdulunk és megyünk.

Istvánnak ez nem kihívás,nagyobb tempókat szokott menni,nekem cseppet erős,de mégis sikerült egy jó kört együtt tekerni és remélem,hogy lesz még következő alkalom is!

Vasárnap lehet,hogy eltekerek a versenyt megnézni és szurkolni....http://www.salgotarjanihke.hu/xco2014/



2 megjegyzés:

  1. Alakul.... --))
    Látszik,,, hogy a tekerés elfoglalt,, mert a képekre nem volt idő........

    Igen,, a profik nagyon tudnak menni,, mint a motor.......az már nem a mi világunk.........

    Jó nézelődést vasárnapra (( már megint irigyellek de próbálom ellensúlyozni egy zempléni túrával )) és remélem,, remek képekkel térsz haza........ű
    nohát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én meg irigyellek a zempléni túráért.... Sikerült túrázni vagy elhalasztottad?

      A versenyen is láttam,hogy nagyon mennek és az arcok egészen közelről...,húúú...,jó volt. Én nem csinálnám,de minden tiszteletem azoknak akik belevágnak és valamilyen szinten csinálják,harcolnak az idővel,a természeti adottságokkal és önmagukkal.

      Jól láttad a helyzetet...,a tekerés foglalt el...,jó volt ez így... :)))
      (vasárnap is beleestem ebbe a csapdába...,no nem annyira)

      Feri

      Törlés