Mátra

Mátra

2014. február 9., vasárnap

Ágasvár alja-Mátrai tekergés

Ágasvár volt az eredeti tervem,de csak délután sikerült elindulnom,ezért maradt ez a 25 km-es tekerés.

Éppen elhagyom a várost amikor szemerkélni kezd az eső. Nem fordulok vissza,tekerek Szorospatak felé.


Szorospatak


Felfelé taposok folyamatosan,szorít az idő,ezért nem nagyon állok meg. Végtére is jólesik ez a hegymászás annak ellenére is,hogy esik az eső.



Felértem,szusszanok néhány pillanatig


Indulok lefelé
 

Gyorsan haladok,egy kicsit kényelmesebb



Persze figyelni kell,mert itt-ott havas az út
   

Meg csúszós,sáros...,dagonyázok


:)  nem kicsit lett sáros






Erdészház...,elhagyatva,kifosztva



Víztócsa,sár...,még mindig esik az eső



Ágasvár a távolban



Kockakő útburkolat



Sárosan


Gyorsan leérek a hegyről és már csak a városon kell átbringázni. Az arcom,a ruhám mindenem sárral borított.
Elázva,mocskosan érek haza,nyomot hagyok magam után mindenfelé,ráadásul a kislányom is jót nevet rajtam.

Hiányzott már egy kiadós tekerés.


4 megjegyzés:

  1. Gratula!! Nekem nem volt kedvem ebben a trutyi időben kimozdulni,,, pedig kellett volna......sajna,, az első sörözőig tartott a lendületem -- csak-- meg vissza.........
    Talán a következő hétvégén belehúzok................??!!
    Húú,,, hogy várom a májust már,, !!!
    Azt már tudom,, Szorospatakon nem szabad megállni...........,,,,,,tavaly is a purgyék megrohantak és elkezdték lenézni a bringáról a dudát meg egyebeket,,,,-- nagyon tetszett nekik-------,,,,,érdekes volt......
    ...a kecskét akartam lefotózni,, azért álltam meg,,, de mire a gépezetet beizzítottam,, a kecske elballagot a gazba be jó messzire el........

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tudod :))) És van még a környéken néhány település,településrész ahol nem szerencsés megállni.
      Jó időben jobb ezeket a köröket megtenni,de ez is emlékezetes marad és nem bántam meg,hogy szűk 2 órát erre "pazaroltam".

      A kecskéket már régen láttam,kóbor kutyát viszont annál többet.

      Törlés
  2. Tegnap voltál az eszembe :). Erre tessék itt egy újabb beszámoló :). Az Ágasvár szó hallatára előjönnek az érzések... Jó volt. Idén korábban megyünk fel és többször a family-vel, ráadásul az új géppel és az új papucsokkal ;).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez csak az alja volt Norbi :))
      A Mátra gyönyörű minden évszakban és szeretném bebringázni egyre több részét a jövőben. Eltévedések,útkeresések...,egyszóval időt kell rá szánni:))

      Átesik a tűzkeresztségen az új géped,beleszagol a hegyi levegőbe. Tekerünk egy jót újra a turistautakon ;)

      Törlés